Hoe tickets kopen?

Aan de balie of telefonisch

Je kan zowel online als aan de balie tickets en abonnementen kopen. Onze ticketbalie en ticketlijn zijn open van dinsdag tot vrijdag tussen 13:00 en 17:00.

T - 09 323 61 00
E - tickets@debijloke.be

Voorverkoop seizoen 24-25

Je vindt hier alle verkoopsdata op een rij. De online verkoop start enkele dagen vroeger dan de balieverkoop. Kies je ervoor om je tickets via de balie of per telefoon te kopen? Maak hier online of telefonisch een afspraak vanaf vrijdag 10 mei.

Opgelet: tijdens de voorverkoop reserveren we geen abonnementen via tickets@debijloke.be

Online

Je kan via je persoonlijk profiel in alle comfort en veiligheid online tickets kopen, zowel losse voorstellingen als abonnementen.

Je persoonlijk profiel bevat o.a.

  • Een persoonlijk winkelmandje: stel je bestelling samen (gebruik het wenslijstje!), krijg de hoogste korting en kies je stoelen.
  • Beheer je inschrijving op nieuwsbrieven en magazines, kijk te allen tijde je gegevens na en check voor welke concerten je tickets hebt gekocht.

Opgelet, een aankoop van 8 tickets of meer voor één concert kan niet via de webshop maar enkel via de balie. Hou hier in de voorverkoop rekening mee.

Tip: Werd je onlangs Vriend of kocht je een All You Can Hear-pas, maar dit verschijnt niet in je profiel? Meld je dan eerst even af en kies dan opnieuw voor 'aanmelden'.

Sessietijd
Zodra je stoelen en ticketaantallen begint te kiezen, heb je een uur de tijd om je bestelling af te werken. Daarna worden je stoelen opnieuw vrijgegeven. Dit is ruim voldoende, ook bij grote bestellingen. Zodra je sessie begint, verschijnt bovenaan de site een balkje met de resterende tijd. 

 

Probleem bij het bestellen? Kijk na of je toestel en browser goed ingesteld zijn

Om je online bestelling vlot te laten verlopen heeft de site toegang nodig tot cookies en javascript. Deze moeten aan staan en je browser moet up-to-date zijn. Dit is nodig om correct ingelogd te blijven en de zaalplannen netjes op het scherm te krijgen.

Eventuele foutmeldingen bij het bestellen worden meestal veroorzaakt door oude cookies van oude, niet afgewerkte bestellingen. Je kan in dat geval een privévenster openen, wisselen van browser of je cookies wissen. Je moet daarna opnieuw aanmelden, daarna zal normaalgezien je probleem verholpen zijn.

Verkoopsvoorwaarden

  • Aangekochte tickets worden niet omgewisseld of terugbetaald.
  • Wijzigingen in programma, locatie of tijdstip zijn mogelijk. In geval van wijzigingen brengen we je op de hoogte via debijloke.be en e-mail.
  • Bij ontvangst van het ticket ziet de houder af van iedere schade-eis. Om welke reden ook tegenover de directie van de zaal, de organisatoren en elke andere 3de.
  • Groepsreservaties: Ten laatste 5 weken voor het concert/arrangement bevestig je het definitieve aantal tickets. Na bevestiging van het aantal tickets bezorgen wij je de te betalen factuur.  
  • Schoolreservaties: Na bevestiging van het aantal tickets bezorgen wij je de te betalen factuur. Gefactureerde tickets worden niet teruggenomen of terugbetaald.