Hoe tickets kopen?

Aan de balie of telefonisch

Je kan zowel online als aan de balie tickets en abonnementen kopen. Je vindt hier alle verkoopsdata op een rij. De online verkoopt start enkele dagen vroeger dan de balieverkoop.

Kies je ervoor om je tickets via de balie of per telefoon te kopen? Maak online of telefonisch een afspraak. 

> Ik ben Vriend van Muziekcentrum De Bijloke
Klik hier om een afspraak vast te leggen

> Ik ben geen Vriend van Muziekcentrum De Bijloke
Klik hier om een afspraak vast te leggen

Opgelet, tijdens de voorverkoop reserveren we geen abonnementen via tickets@debijloke.be

Onze ticketbalie en ticketlijn zijn open van dinsdag tot vrijdag tussen 13:00 en 17:00

T - 09 323 61 00
E - tickets@debijloke.be

Online

Je kan via je persoonlijk profiel in alle comfort en veiligheid online tickets kopen, zowel losse voorstellingen als abonnementen.

Je persoonlijk profiel bevat o.a.

    • Een persoonlijk winkelmandje: stel je bestelling samen (gebruik het wenslijstje!), krijg de hoogste korting en kies je stoelen.

    • Beheer je inschrijving op nieuwsbrieven en magazines, kijk te allen tijde je gegevens na en check voor welke concerten je tickets hebt gekocht.

Mijn profiel

Opgelet, een aankoop van 8 tickets of meer voor één concert kan niet via de webshop maar enkel via de balie. Hou hier in de voorverkoop rekening mee.

Tip: Werd je onlangs Vriend of kocht je een All You Can Hear-pas, maar dit verschijnt niet in je profiel? Meld je dan eerst even af en kies dan opnieuw voor 'aanmelden'.

Sessietijd
Zodra je stoelen en ticketaantallen begint te kiezen, heb je een uur de tijd om je bestelling af te werken. Daarna worden je stoelen opnieuw vrijgegeven. Dit is ruim voldoende, ook bij grote bestellingen. Zodra je sessie begint, verschijnt bovenaan de site een balkje met de resterende tijd. 

Deze korte video's laten zien hoe het in zijn werk gaat:

1: aanmelden

2: een wenslijstje aanmaken en gebruiken

3: bestellen en afrekenen

Probleem bij het bestellen? Kijk na of je toestel en browser goed ingesteld zijn

Om je online bestelling vlot te laten verlopen heeft de site toegang nodig tot cookies en javascript. Deze moeten aan staan en je browser moet up-to-date zijn. Dit is nodig om correct ingelogd te blijven en de zaalplannen netjes op het scherm te krijgen.

Eventuele foutmeldingen bij het bestellen worden meestal veroorzaakt door oude cookies van oude, niet afgewerkte bestellingen. Je kan in dat geval een privévenster openen, wisselen van browser of je cookies wissen. Je moet daarna opnieuw aanmelden, daarna zal normaalgezien je probleem verholpen zijn.